Meist ja meie tegemistest
Kujundus on visuaalne keel idee või sõnumi edastamiseks. Sellega määratakse ettevõtte või eraisiku sõnum kuidas - mida öelda. Foto, kirjafondi ja värvi valik ning kasutus kujunduses annavad sisule soovitud värvingu ja määravad ära sihtgrupi, kellele sõnum on mõeldud.

Meie põhieesmärk on pakkuda kvaliteetset kujundus- ja küljendusteenust, mis hõlmab endas:  

  • Trüki- ja prindimaterjalide kujunduslikku ettevalmistust (firmagraafika - logo ning logoraamatu loomist).
  • Visiitkaartide, blankettide, plakatite, reklaamide, kutsete, kalendrite, menüüde, voldikute, brošüüride, diplomite, flaierite, bännerite, postkaartide jpm loomist.
  • Fotode töötlust, fotomontaaži, fotokollaaži loomist.
  • Raamatute küljendamist ja kujundamist.
  • Rastergraafika, joonistatud logode, piltide viimist vektorgraafikasse ning vajadusel vormistamist trükkimiseks vajalikku formaati.
  • Kleebiste kujundust.
  • Kodulehekülgede loomist (disain ja ülesehitus).
  • Pakume ka täisteenust trükiste kujundamisest kättetoimetamiseni. Saatke hinnapäring edvin.kasemets@gmail.com. Kujundustööde hinnad algavad 15 €/tund. Pikaajaliste projektide puhul hind kokkuleppel.
Graafiline disain on loominguline protsess, mille eesmärgiks on edastada sõnum (või sõnumid) kindlale sihtrühmale. Trükireklaami disain annab teile selleks võimaluse, et pöörduda eriliselt ning meeldejäävalt otse tarbija poole.

Raamatu või brošüüri disain on sisu, stiili, järjestuse erinevate osade vahel kui ka kujundusliku poole ühtseks tervikuks liitmise kunts, mille tulemusel tekib ühtne, pilkupüüdev ning sõnumit edastav tervik.

Leia viis, kuidas sooviksid edastada oma ettevõtte või tegevuse visuaali ning meie aitame Sind selle elluviimisel.
Kodulehe loomisel soovitame alati püstitada omale selge eesmärgi, kellele antud leht on suunatud ja mida ta pakub. Kodulehe kujundus võiks olla lihtne, samas viisakas ja arusaadav.

Kui soovite, et külastajad või potensiaalsed kliendid tuleksid tagasi teie lehele, siis pakkuge neile väärt sisu. 

Kasutamine (menüüd, ülesehitus) ei tohiks tekitada külastajas või kliendis raskusi.

Kui soovite olla oma kodulehega külastajatele ja klientidele kergesti leitav, siis peab teie koduleht olema otsingumootoritele hästi nähtav / optimeeritud.

Kokkuvõttes lihtne ja viisakas visuaal, konkreetne sisu, hea leitavus ja usaldusväärne taust tagavad teile hea ja toimiva kodulehte.
Logo loomist ei tohiks võtta kergekäeliselt, kuna sellega määratakse ära ettevõtte visuaalne identiteet.

Et leida hea idee – selleks võib kuluda tunde ja isegi päevi, et saavutada tulemus, mis meeldiks nii tellijale, disainerile kui ka tarbijale.

Logo loomisel ei tohiks üle mõelda, kuna keerukad ideed ja pisidetailid teevad logo raskesti loetavaks ning meeldejäävaks. Lihtsus, idee tabavus, värvide kooskõla – kõik need parameetrid moodustavad ühe terviku ja hea tulemuse.

Kui Sul on soov, mõte või nägemus aga sa ei tea kuidas seda ellu viia, siis kirjuta meile ning üheskoos anname Sinu ideele visuaalse elu.